WAAROM IS DAT BELANGRIJK VOOR Uw marketing?

Autoriteit & vertrouwen

Het Kon. Ned. Waternetwerk is 100% H2O. 
Het KNW is sinds 1891 de centrale zender.

Juist in een critical-industry als “water”, draait alles om betrouwbaarheid. Zo ook om betrouwbare informatie. 

Het KNW voorziet uw doelgroep van NEED-TO-READ info.
Verstandig om dan juist hier zichtbaar te zijn. 

Dan maakt u slim gebruik van dat contact moment
Precies wanneer uw doelgroep ontvankelijk is

H2O magazine : 9 x per jaar
H2O website : 27.000 unieke bezoekers per mnd
H2O KNW nieuwsbrief (2x per wk) : 6000 abonnees

 

ruimte voor UW BOODSCHAP

Uw aanbod heeft uitleg nodig.

Producten en diensten worden steeds complexer. H2O biedt u ruimte voor uw uitleg, uw content. Zowel in print, op de website of in de KNW nwsbrief of in een mix. 

Onzin & Overload & Timing

Gebruik de H2O-ingang bij uw doelgroep. Want E-mails van leveranciers (aanbieders) worden steeds slechter gelezen. OUTLOOK deelt zelfs de INBOX op in “prioriteit” + “overige email”. Daarbij helpt de AVG-regeling ook niet echt mee. Uw aanwas van nieuwe adressen stagneert. 

Ransom-software & vertrouwen in de bron

Juist in deze “critical-industry” is deze hack-angst heel reëel. Dit heeft flink invloed op uw marketing. Gebruik daarom een podium die uw doelgroep al jaren vertrouwt. 

KNW - H2O podia

Sterke focus op het verklaren van uw aanbod

H2O MAGAZINE

Verschijnt 9x per jaar (jaargang 54) Oplage van maar liefst 4500 ex per editie: 20.000 lezers

H2O WEBSITE

90.000 pageviews op de voorpagina - en 600.000 pageviews per mnd op de totale site - 27.000 unieke bezoekers pr mnd

KNW/H2O NWSBRIEF

2 x per week - 6.000 abonnees - laatste nieuws en het vacature-overzicht zorgt voor impact